Click here for English version
SERVICE OUR FUTURE
Over srvision
Al 20 jaar is het jaarlijkse srvision-evenement (voorheen bekend als Service Manager Dag) uitgegroeid tot een van de meest invloedrijke IT-managementevenementen in Europa. Met zijn wortels in (IT) Service Management, heeft het evenement veel relevante visies en praktijkervaringen op het gebied van IT-management, servicemanagement, support en IT-beheer aan het licht gebracht.
De afgelopen jaren hebben we zowel inspirerende als praktijkgerichte sessies gezien over Agile, Lean, DevOps, AI, SRE, SIAM of Customer Experience. Ieder jaar stonden de sessies in het teken van een relevant thema. Na voorgaande thema's als Resilience, Flow, en Value, staat onze 2024 editie in het teken van .... Service our future!
Laat je inspireren en vergroot je kennis door middel van plenaire sessies, break-out sessies en workshops.
srvision24: Service our future!
Omarm het nieuwe tijdperk van servicemanagement en verken baanbrekende concepten, nieuwe technologieën en visionaire strategieën. We ontdekken de toekomst van servicemanagement aan de hand van drie hoofdthema's:
1. Service-integratie: Kompas op complexiteit
Duik in de complexiteit van service-integratie, waar we de uitdagingen van het beheren van complexe ecosystemen en dynamische leverancierslandschappen ontrafelen. Verken de wereld van moderne servicedesks, enterprise service management en waardeketens met integrale security en compliance. Met srvision navigeert u feilloos door het steeds veranderende terrein van service-integratie.
2. Duurzame impact: Verder dan service, naar een betere wereld
Ontdek de transformerende kracht van servicemanagement bij het creëren van een duurzame en inclusieve toekomst. srvision gaat verder dan het conventionele en verkent onderwerpen als duurzaamheid, diversiteit, open samenwerking en het verbeteren van collega- en klantervaringen. Doe met ons mee aan het vormgeven van een servicegerichte wereld die een positieve, blijvende impact achterlaat.
3. Slimme technologie: Het servicelandschap van morgen vormgeven
Ga met srvision op reis naar de toekomst van slimme technologie. Laat je inspireren door de toepassing van AI, procesautomatisering, chatbots, selfservice, cloud platforms en geavanceerde implementaties van ESM & ITSM-tools. Ontdek het potentieel van moderne technologie om een revolutie teweeg te brengen in het servicemanagementlandschap.
Op de informatiemarkt is een zorgvuldig geselecteerde groep aan leveranciers met hun produkten en diensten te vinden. Ter afsluiting vindt een netwerkborrel plaats.